Klik!

Program postowy na rok 2014

Dzisiaj post organizacyjny. Zrobiłam nietajne i niejasne głosowanie fkaszowych tubylców  na kategorie postów, które chcą czytać. Do wyboru były posty o Jutubie (czy o kanałach różnych śmiesznych zespołów, patrz poprzedni post), posty o krasnoludach z Hobbita i ewentualnie seria o przysłowiach. Yagi zainteresowała się jedynie krasnoludami i – cytuję – „Ciągle czekam!”. Stefcia natomiast opowiedziała się za Jutubem. Ja natomiast ruszyłabym z tymi przysłowiami najchętniej. Ta jednomyślność jest kwintesencją naszego skomplikowanego związku we trzy. ; )

Dlatego też postanawiam, co następuje – od poniedziałku w życie wchodzi Ustawa o Publikowaniu Postu co Tydzień i Regularnej Aktywności Internetowej (szczegóły Dz.U. 2005 nr 25 poz. 202). Do najważniejszych założeń tej ustawy należy obowiązek pisania jednego postu tygodniowo na Fkaszu, konieczność odpisywania na wszystkie komcie i realizację programu tematycznego. Ustawa wymogła więc na mnie określenie programu tematyczno-postowego na rok kalendarzowy 2014.

Program tematyczny postów na rok 2014 Ali Gen*, pseudonim internetowy – Guforanka.
  •        Będę pisać raz na tydzień minimum jeden post (wymagana objętość tekstowa strona A4).
  •        Będę pisała raz w miesiącu
a.       Post poświęcony jednego krasnoludowi
b.      Post poświęcony Jutubowi
  •        Będę odpisywać na komcie. Zawsze, nawet te zostawione pod starymi notkami.
  •        Będę ograniczać gify, obrazki i inne zapchajdziury w poście. Liczy się tekst. Dozwolona objętość jednego gifa na metr kwadratowy tekstu.

Ostatnim pozaprogramowym postanowieniem jest zmiana szablonu/nagłówka. Yagi, Ty masz tu dużo do powiedzenia, decyzja wszakże musi odbyć się jednomyślnie między nami. Do wyboru są trzy opcje. Pierwsza – zmieniamy tylko nagłówek (w miejsce „Yagi and Gufo Presents”). Druga opcja – zmieniamy tło bloga (propozycje stąd, lub inne ciekawe). Trzecia opcja – całkowicie zmieniamy szablon (propozycji brak).
Jeśli chodzi o zmianę samego nagłówka, to ja widziałabym to jako przerobioną przeze mnie w Gimpie kompilację bohaterów, którzy aktualnie są nam bliscy (Hodor/Tyrion, któryś z Tytanów, Thorin D.T., Beczka), lub w ogóle są nam bliscy (Voldek, Aragorn, a może Harry Potter) albo w ogóle jakieś piękne fantastyczne potwory (tygrysy, smoczki!). Jeśli zmienaimy tylko tło, to do nowego tła możemy dopasować kolorystykę, choć ta, którą mamy jest super. Jeśli natomiast mamy zmienisz szablon na gotowca, to trzeba go znaleźć, a na polskich szabloniarniach jest taki chłam, że nawet na to nie patrzę. ;)


To tyle ode mnie na dziś, we wtorek pierwszy post z serii… Zaskoczę Was! ;)

*Gmail wymagał przy założeniu konta podania imienia i nazwiska. Wpisałam Alicja Gen - w skrócie AlaGen. Alagen! I ja sama to wymyśliłam... xD

4 komentarze:

  1. Nie zmieniajcie szablonu! (Wszakże wszystkim osobom jest znane, że ludzie szybko przyzwyczajają się do stanu rzeczy i trudno jest zaakceptować coś nowego, polecam zobaczyć 15 najbardziej kasowych filmów w 2013 roku w USA, większość to sequele albo adaptacje) Mi się bardzo ten szablon i kolorystyka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak? to może tylko dodamy jakąś atrakcję w szablonie, bo ja potrzebuję wrażeń xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem chora i mam stale utrzymującą się gorączkę, wiec na szybko - szablon jest wporzo, ale róbta co chceta. A o serii o przysłowiach nic wcześniej nie wspominałaś, jeno o krasnoludach i zespołach, więc tubylec Yagi czuje się nieco oszukany (bo poparłby go).

    Ciao.

    OdpowiedzUsuń
  4. Yagi, Ty nie dostałaś wszystkich opcji, dlatego napisałam na początku postu "nietajne i niejasne", bo wiedziałam, że to napiszesz ;P Ale będzie tez seria o przysłowiach, spokojna Twoja zchorowana :*:* Mam nadzieję, że lepiej się czujesz???

    OdpowiedzUsuń